اهدای کتاب به کانون های روستایی در دهه کرامت 

اهدای کتاب به کانون های روستایی در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
فرزاد میرشکاری گفت: قصد داریم به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت تعداد یکهزار جلد کتاب را به کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی اهدا کنیم.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: قصد داریم به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت تعداد یکهزار جلد کتاب را به کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی اهدا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: این کتاب ها ویژه گروه های سنی کودک و نوجوان است که در ۵۰ جعبه بسته بندی شده اند که در این دهه مبارک توزیع می شوند.


وی ابراز کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز تجهیز تعدادی از کتابخانه های کانون های مساجد واقع در روستاهای مناطق محروم است.


میرشکاری اظهار کرد: بخش قابل توجه فعالیت های کانون فاطمه در زمینه کتاب و کتابخوانی است و از آنجایی که کتاب های دریافتی بیش از گنجایش کتابخانه کانون است بنابراین تعداد یکهزار جلد از کتاب ها را به کتابخانه های محروم اهدا می کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان یادآور شد: پیش از این نیز به مناسبت های مختلف کتاب و تجهیزات کتابخانه ای به تعدادی از کانون های مناطق محروم اهدا شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام کتاب به آسانی در دسترس کودکان و نوجوانان ساکن این روستاها قرار داده شود و زمینه انس آنها با کتاب بیشتر شود.

پایان پیام/ 586